Pages

Friday 13 May 2011

apabila blog tak boleh bukak..






Assalammualaikum dan selamat pagi semua !!! hari ni aku cuma nak komen sedikit pasal baru-baru ni blog tak boleh bukak sebab blog dalam penyelenggaraan... macam-macam reaksi si mereka ketika menghadapi saat blog tak boleh bukak... tak kira lah dari peringkat kanak-kanak sehinggalah yang tua... kat sini aku tunjukkan reaksi mereka...ko semua da lunch?? kalau ko belum lunch jom la makan nasi dengan telur letak kicap macam aku ni sambil layan reaksi-reaksi mereka bila da tak boleh bukak blog...

1. apa reaksi budak perempuan ni???


Wei!!! apsal blog kite tak boleh bukak ni??? ni kite hangin ni!!

2. apa plak reaksi budak laki ni???


adui....bosannye blog adik tak boleh bukak...baik adik hisap rokok dulu lah...

3. macamana pulak reaksi awek ni???


walaupon saye marah sangat blog saye tak boleh bukak, tapi saye kena lah buat-buat senyum untuk nampak cantik.. wei abang-abang ensem semua tengokla cantik tak saye senyum???

4.tak pun macamana reaksi si minah ni ???

apasal aku punye blog tak boleh bukak ni???ada jugak aku baling lappy aku ni!!!!grrr...

5.macamana plak dengan reaksi brother sorang ni???


apa lu tengok-tengok??? gua tengah panas ni blog gua tak boleh bukak???tumbok nak???

6.kalau si pelik ni ni punye reaksi macamana pulak??


Wei blog aku tak boleh bukak!!! baik aku muntah...uwwweeeekkkkkk!!!!!!

7.kalau si mamat poyo ni pulak macamana reaksi dia???


kalau blog aku tak boleh bukak lagi,, aku tembak anjing ni...

8. atau pon apa reaksi mamat lagi sorang ni????


Baik aku mati la!!...kalau aku hidup pon blog aku tak boleh bukak!!

Ish!! ish!! macam-macam ragam la mereka ni kalau blog mereka tak boleh bukak ..aneh- aneh je..emm tapi aku percaya ko tak macam tu kan??? sebab bila blog ko tak boleh bukak mesti ko akan tenang macam pak cik ni kan???



ala tenang lah blog pakcik tak boleh bukak, tapi pak cik boleh main pesbuk, boleh chat dengan kawan-kawan pakcik


hehehehe tak pun ko mesti macam pak cik ni pulak kan???


hello kawan relax lorh....pak cik masih boleh senyum lagi ni...blog pak cik pon tak boleh bukak jugak..ala lagipun blogspot dalam penyelengaraan..esok lusa ok la tu...


ok aku harap korang semua enjoy dengan entry aku yang membosankan ni...sekian.....

5 comments:

Unknown said...

hahaha!

mmg hangin sampai nak bunuh nyamuk sekilo!

acaphard said...

gambar bob pn ade kn....

generasi_boneka_neo said...

wahahahah org lain tu...muke sama jek..heheheh

Maaruf Tanker said...

gua rase macam nak bunuh lu jer skrg mat mcm sial hahahahha

generasi_boneka_neo said...

hahahahhahahh lu femes maaruf tanker....

emm yulp bro ashraf jalil....sy jgk da follow...