Pages

Wednesday 11 May 2011

kenderaan pelik

   Selamat pagi semua!! ari ni aku nak kongsi dengan korang semua apa itu kederaan...kenderaan ni suatu alat yang ditunggang atau dinaiki  untuk ke sesuatu destinasi. Aku percaya mesti ko ada kenderaan yang ko minat...Tapi ko pernah terfikir tak kat dalam dunia ni ada macam-macam kenderan yang rupanya pelik-pelik belaka.Oleh itu aku nak share dengan ko semua gambar-gambar kenderaan pelik yang aku ambil dari pakcik google....

1.

pergh ko rasa apa jenis kenderaan ni ye??? ufo??? lebih kurang  la ek?? tp macam besh je aku tengok mamat dalam tu bawak awek dia...apa salahnya kalu aku pulak sekali sekali bawak awek aku...

2.

Eh!!yang ni apa pulak??macam helmet je aku tengok...aku tak taw la nak komen apa dengan kederaan ni...

3.

kalau yang ni pulak macamana???ala-ala kereta transformer pulak bleh lipat-lipat.

4.

Eh yang ni kasut ke kenderaan???kalau ada seiapa yang nak hadiahkan kat girl dia silakan la ea....
5.

hah!! tadi ko tengok kenderaan kasut wanita..tp yang ni plak kenderaan ala-ala boot...ini kalau ada sesiapa nak hadiahkan kat aku memang aku taknak....pelik beb!!!

6.

kalau yang ni aku nak...boleh tahan lawa la kalau nak dibandingkan dengan tadi....

7.

eh! ni kereta...tapi nape ada mulut pulak??boleh bercakap ke???

8.

kalau yang ni pulak ko rasa macamana???agak-agak kalau 4 tayar kat bawah tercabut je mesti dia guna 4 tayar yang atas kat atas plak kan??

9.

hah!! yang ni kereta kacuk motor,, memang pelik tapi smart !!agak-agak kalau nak hujan je cepat-cepat si ryder motor pindah dalam jadi driver kereta...

10.

ini lagi la kereta ke jentolak??? macam nak pegi perang je...kalau pegi perang boleh menang kot...

11.

tapi boleh menang ke kalau perang dengan kenderaan ni????

12.

aku rasa kenderaan ni lah yang boleh menang kalau pergi perang...hehehe ntah la....

13.

eh cuba tengok pak cik ni macam seronok je bawak bawak basikal ??ke menunggang b#b#.???

14.

tapi aku rasa brother ni lagi seronok naik motor handle tinggi-tinggi macam ni,,,,ko yang naik motor tu tak nak try ke wat handle motor ko macam ni???

15.

tapi brother tu tak bleh kalah kan mamat poyo ni punye beskal pelik....haha sampai tertido mamat poyo ni main beskal pelik dia...

   Sebenarnya banyak lagi gambar-gambar kenderaan yang lagi pelik ko boleh jumpa..kalau ko tak percaya cuba ko taip kenderaan pelik lepas tu ko search kat pak cik google....tapi aku pesan jangan pulak ko tengok pic kenderaan pelik sambil korek hidung..kalau tak jadi macam pak cik kat bawah ni...dia terkejut sampai jadi macam ni.....







aduh!!! sakit!!!tolong la den!!!yang ko gelak kenapa??? tolong la wei....

3 comments:

acaphard said...

eeeee

acaphard said...

this best bro... this best.. tp ade yg x best.. aku x ske tgk pic last tu.. menyeramkan..

generasi_boneka_neo said...

wahahahha!!!!ok2 x buat lagi...tu just pesanan jek...hehehhehe jgn korek idong...