Pages

Friday 6 May 2011

Mukadimah...........

Assalammualikum kepada kaum muslimin dan  selamat sejahtera kepada semua mahluk….semperna pembukaan blog aku ni…aku nak bagitahu korang nape nama blog aku generasi.boneka.neo?? Sebenarnya nama ni aku pilih sebab mempunyai maksud yang tersirat di dalam pemikiran aku..Senang cerita macam ni la, generasi.boneka.neo ni berasal dari nama samaran aku dalam blog ni iaitu aku yang dikenali sebagai neo… aku yang berbonekakan perwatakan dan nama seperti Neo yang mempunyai pandangan terhadap kehidupan semua generasi-generasi hehehehe naik berbelit-belit lidah aku nak bagitahu pasal benda ni…tapi aku percaya ada jugak antara korang semua yang hampir berbelit otak yang nak faham kan apa yang aku sampaikan tadi, tetapi aku juga percaya ada yang sudah faham apa yang aku sampaikan tadi…Tahniah!!aku ucapkan,
    Aku juga  nk bagitahu korang semua nape aku tergerak nawaitu untuk buat blog… walaupun ada yang tak nak amek taw…aku akn bgtaw jgk…. Sebenarnye aku nak ada blog sendiri sebab…..heheheh bacalah kt bawah ni:
  •    Aku memang teringin sangat nak ada blog sejak dulu lg….tp aku memang selalu menyibukkan diri aku dalam program TLDM aku,,,(Tidur, Lepak, Dan, Makan) smpaikan  baru aku sedar sudah tiba masanya aku kne buat blog.
  •             Kenapa tiba masa sekarang aku kne wat blog???sebab sekarang ni la masa aku nak memperbaharui dan memperbaiki  minda penulisan aku yang da semakin teruk ni, ye la aku amek kos engineering mana ada penulisan bahasa melayu…..hehehehe  saje je aku cakap  nak mantapkan minda penulisan aku, tp sebenarnya aku saje je nak bagi gempak kat korang semua…
    ·         Emm sebab lain aku wat blog ni aku nak huraikan pelbagai perkara yang ada kene mengena dengan kehidupan….
    ·         Sebab yang aku mesti bagitahu korang ialah sebab aku nak hiburkan hati aku…aku akan rasa terhibur bila aku dapat luahkan dan huraikan apa yang  aku ingin luahkan kepada setiap pembaca…baik megenali aku ataupun tidak mengenali aku dan pura-pura mengenali aku…

     Setakat itu sahaja lah yang coretan aku untuk mukadimah blog aku ni….Almaklumla teruja la katakan….sampaikan aku tak tahu nak kata apa…….


           
          hai nama saya Neo....Saya la si boneka Neo...heheheheh







·       


0 comments: