Pages

Sunday 15 May 2011

Neo...

Neo???? Apa itu Neo??? Siapa Neo??? Kalau ada sesiapa yang follow entry aku dari awal mesti tahu kan apa itu Neo dan siapa itu Neo…so, macam ni lah aku akan cerita apa itu Neo, Neo ni sebenarnya hanya satu nama yang aku pilih je..Aku pilih nama Neo sebab ia nama yang ringkas dan nama yang mesra.. Siapa itu Neo??? Neo itu adalah panggilan nama yang aku gunakan dalam blog ni.. Ko mesti tertanya-tanya kenapa aku buat macam ni kan?? Macam aku bagitahu kat entri pertama aku dulu aku buat macam ni sebab aku ingin berbonekakan perwatakan dan nama seperti Neo yang mempunyai pandangan terhadap kehidupan semua generasi-generasi. Tetapi entry sebelum ni aku telah bahasakan diri aku sebagai “aku”..bila dipikirkan balik nampak macam tak mesra la..Oleh itu, entri aku selepas ni aku nak bahasakan diri aku sebagai “Neo “…hehehe tu jek aku nak bagitahu ko sebenarnya...

1. hai inilah aku yang sebenar....
Funny man with a box on his head rejoices on a white background stock photography

2,ini pula aku sebagai Neo

0 comments: